vineri, 11 aprilie 2014

Romanul politist

Nu m-am declarat niciodata o fana a romanului politist pana sa descopar cartile scriitorilor suedezi: Stieg Larsson, Arne Dahl, Roslund&Hellstrom, Liza Marklund.

Stieg Larsson m-a fascinat si nu m-am oprit din citit pana nu am finalizat toata colectia Millennium (am urmarit si ecranizarile).

Recent am citit Explozii in Stockholm, carte ce m-a tinut "prinsa" in actiune pana la ultimul punct.

Actiunea are loc Stockholm, gazda Jocurile Olimpice. Cu cateva zile pana la  Craciun in stadionul Victoria explodeaza o bomba. Printre daramaturi, achetatorii descopera ramasitele Christinei Furhage, sefa Comitetului Olimpic. Se publica si se declara faptul ca totul a fost provocat de un grup terorist, dar, politia incepe sa aiba dubii.

Jurnalista Annika Bengtzon, angajata la un tabloid de mare succes, Kvallspressen, este de aceeasi parare si va investiga si alte piste. Ea incepe sa cerceteze trecutul Christinei Furtage si descopera ca nu a fost sefa dura si corecta, doamna apreciata si laudata de toti.

Actiunea te tine in suspans si la fiecare pagina citita iti doresti sa afli din ce in ce mai mult.

Pe langa investigarea cazului vom descoperi tiplogii diferite de persoane ce au frustari, suparari si care duc spre un final reusit al cartii.

Recomand cu drag acest roman.

Spor la citit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu