joi, 13 martie 2014

Cum sa ne prioritizam activitatile



Tot timpul suntem contra-cronometru: la job, acasa, in trafic, etc. Traim in epoca vitezei si asta se vede in fiecare miscare, actiune sau activitate desfasurata.
Ne dorim sa bifam mai multe task-uri intr-un timp scurt dar si eficient in acelasi timp.

 Timpul este acelasi pentru toti, important este sa avem o buna organizare si prioritizare a activitatilor de zi cu zi. Este bine sa ne organizam timpul pentru a nu ne panica in momentul in care nu putem finaliza anumite sarcini. Este important ca la inceput sa ne stabilim obiectivele si sa ne organizam sarcinile in functie de prioritati.
Pentru a fi cat mai eficienti este recomandat ca locul de munca sa fie organizat. Sa avem ordine in documente, fie ordine pe birou pentru a avea la indemana cele necesare.  

Sfaturi pentru  reducerea stresului si cresterea productivitatii la job:
1. Realizati o lista a activitatilor (pe zile, pe saptamana, pe luna, pe proiecte).
2. Prioritizati sarcinile. Anumite activitati, nu asa de importante, ne pot “manca” si solicita timpul.
3. Nu va lasati distrasi. In momentul in care ai de finalizat un proiect focuseaza-te pe el, nu te lasa distras de colegi, poti raspunde si mai tarziu la un e-mail, inchide usa.
4. Luati pauza de cate ori simtiti ca este necesar pentru a reveni cu forte proaspete.
5. Incercati sa adoptati un stil de viata sanatos. Uimitor, dar poate imbunatati concentrarea, care la randul ei  va ajuta la imbunatatirea eficientei, astfel incat sa puteti finaliza munca in timp util.
6. Delegarea: Arunca o privire la lista cu proiecte pe care le ai de rezolvat si ia in considerare oamenii care ar putea fi delegati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu