duminică, 23 martie 2014

Fericirea



Privind in urma, imi dau seama ca, fericirea se regaseste in lucruri marunte, in aceea cabana de la munte unde am servit cea mai gustoasa friptura si am servit la un foc de tabara cel mai bun vin fiert.  La aceea cabana unde am ascultat muzica folk alaturi de necunoscuti,  dar care imi erau asa apropiati.
Fericirea se regaseste in fiecare “Te iubesc”! primit si daruit, in fiecare incurajare primita si daruita, in fiecare “multumesc”.
Fericirea o gasesti in pozele facute si la care te uiti nostalgic spunandu-ti “ce fericit eram aici”.
Poti fi fericit in fiecare zi, nu trebui sa ne blocam in momentele triste si mai putin nefericite care pentru o clipa ne intuneca viata. Fericirea se regaseste doar privind  spre cer,spre un grup de copii, spre o floare, spre cel iubit.
Fericirea este acel moment creat de tine, doar de noi depinde sa fim fericiti. De noi depinde sa fim fericiti sau macar sa incercam sa fim fericiti zi de zi.
Alergam spre succes, spre acea bunastare dar aceasta stare se afla la antipodul adevaratei fericiri.
Secretul fericirii este sa te bucuri de fiecare clipa. Sa speri la mai bine, sa iti doresti mai mult,  dar sa nu uiti sa fii fericit in fiecare pas pe care il faci in viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu